Με άνοδο 47,4% στην ανακύκλωση συσσωρευτών μολύβδου έκλεισε ο Δεκέμβριος του 2018 για τη Re-Battery, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2017. Οι περιοχές που έκαναν σπριντ και τις δύο χρονιές, συνεισφέροντας τα μεγαλύτερα ποσοστά υλικού προς ανακύκλωση, είναι η Περιφέρεια Αττικής και εκείνη της Κεντρικής Μακεδονίας.
Μεγάλη αύξηση παρατηρήθηκε στην Αττική όπου το ποσοστό ποσοτήτων από 40,8% ανήλθε στο 72,07% σε αντίθεση με την Κεντρική Μακεδονία όπου το ποσοστό έπεσε κατά περίπου 50% και από 21,58% το 2017 έφθασε στο 10,08% το έτος 2018.
Σε κάθε περίπτωση η Κεντρική Μακεδονία εξακολουθεί να κατέχει τη δεύτερη θέση. Σχετικά με τους πρώην νομούς της συγκεκριμένης Περιφέρειας, βάσει των στοιχείων του Δεκεμβρίου, πρώτος είναι της Θεσσαλονίκης με 36.260 κιλά, ακολουθεί η περιφερειακή ενότητα Ημαθίας με 19.628 κιλά, Πιερίας με 12.778 κιλά, Πέλλας με 8.974 κιλά , Χαλκιδικής με 5.932 κιλά, Σερρών με 839 κιλά, ενώ η συνεισφορά του Κιλκίς στην ανακύκλωση μπαταριών ήταν μηδενική.
Από τα στοιχεία της Re-Battery προκύπτει σαφής βελτίωση (αύξηση ποσοτήτων) στη διαχείριση του αποβλήτου στη Θεσσαλία, η οποία συνεχίζει τον Δεκέμβριο του 2018 να έχει ανοδική πορεία και σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του περασμένου έτους. Ειδικότερα, πρώτη και με διαφορά από τις περιφερειακές ενότητες της Θεσσαλίας βγαίνει η Μαγνησία με 23.157 κιλά, ακολουθεί η Καρδίτσα με 6.863, τα Τρίκαλα με 3.779 και τέλος η Λάρισα με μόλις 97 κιλά.
Συνολικά, σύμφωνα με τα στοιχεία της Re-Battery (Δεκέμβριος 2018), πρώτη είναι η Αττική με 603.312 κιλά, δεύτερη η Κεντρική Μακεδονία με 84.411 κιλά και τρίτη η Θεσσαλία με 33.896 κιλά. Στις επόμενες θέσεις ακολουθούν η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη με 17.878 κιλά, η Πελοπόννησος με 17.340 κιλά, η Δυτική Μακεδονία με 15.600 κιλά, το Βόρειο Αιγαίο με 15.459 κιλά, η Στερεά Ελλάδα με 12.770 κιλά, το Νότιο Αιγαίο με 11.172, η Ήπειρος με 10.684 κιλά και τα Ιόνια νησιά με 9.291 κιλά. Στις δύο τελευταίες θέσεις βρίσκονται οι Περιφέρειες της Κρήτη με 2.968 και της Δυτικής Ελλάδας με 2.370 κιλά.
Είναι αξιοσημείωτο ότι στην νησιωτική Ελλάδα καταγράφονται σοβαρά προβλήματα μεταφοράς των αποβλήτων λόγω της προβληματικής διασύνδεσης με την ηπειρωτική χώρα ή των μικρών με τα μεγαλύτερα νησιά. Ακόμη δεν έχουν ξεπεραστεί τα εμπόδια που υφίστανται στη θαλάσσια μεταφορά των επικινδύνων αποβλήτων, η οποία γίνεται σήμερα με «RO-RO» και μόνο για τα μεγάλα νησιά. Η Re–Battery θα μπορούσε να έχει συντονιστικό και επιχειρησιακό – οργανωτικό ρόλο, παρέχοντας την αναγκαία τεχνική συνδρομή στους ΟΤΑ.